Telemach – lead generation kampanja

Pripremili smo kampanju generiranja kontakata za brend Telemach. Imali smo tri cilja:

  • Steći maksimalan broj što kvalitetnijih leadova konkurentnih klijenata
  • Komunicirati kampanju vjernosti za postojeće klijente
  • Istovremeno brinuti o svijesti o brendu

Klijentu je brzo bila potrebna velika količina leadova pa smo organizirali nagradnu igru na veliko. Utvrdili smo hit proizvode za 2021. godinu te pripremili širok nagradni fond koji je okidač za što širi dio online korisnika.

Kako je za klijenta najvažniji podatak broj telefona, najveći je izazov bio to da korisnik prvo ostavi taj podatak, a zatim i da je navedeni podatak točan. Zato smo sudjelovanje u nagradnoj igri uvjetovali povratnim SMS-om i „instant nagradom“.

Postigli smo odlične rezultate.

  • Prikupljeno je 28 440 kvalificiranih leadova
  • Preusmjerili smo 94 267 korisnika na početnu web stranicu nagradne igre
  • Prikaz oglasa kampanje bio je veći od 1 500 000